Forma part
de la comunitat de
patas arriba

En aquest nou projecte, busquem gent compromesa amb la missió i visió de la Fundació, que vulgui implicar-se de debò i de manera activa en aquest meravellós grup que s’ha creat en els darrers anys.

FES-TE SOCI/A

Busquem gent que sigui sòcia de la nostra Fundació (amb els avantatges fiscals que això suposa).

PARTICIPA

Busquem persones que col·laborin en, almenys, una activitat anual (com, per exemple, una recollida d'aliments), i que participi, almenys una vegada al mes, a les sortides als refugis on ajudem des de fa anys.

Sigues EL NOSTRE ALTAVEU

Per sobre de tot, busquem persones que siguin portaveus de la nostra tasca i que ens ajudin a aconseguir que la societat tingui una consciència més clara del que significa el benestar animal i del vincle responsable que establim amb els nostres animals de companyia.

Quant desgraven les donacions a la declaració de la renda

Recorda que pots desgravar fins al 80% de la teva donació (fins a 250€ anuals) a la teva declaració de la renda.

Donació de 12€ mensuals
Desgraves 9,60€ 80%

Si ets una d’aquestes persones, omple el següent formulari i contactarem amb tu el més aviat possible.

UNA FUNDACIÓ
AMB UN TOC