LLUITEM ACTIVAMENT

per generar vincles sans i duradors entre les persones i els animals de companyia

ESCOLES

Incorporem el benestar animal com a matèria d’estudi a les escoles i a tots els nivells educatius, recolzant-nos en conceptes i materials pedagògics actuals, de qualitat i realitzats pels millors experts.

Investigació

Treballem per incrementar el coneixement sobre els animals domèstics, el seu vincle amb els humans i la seva realitat al nostre entorn mitjançant projectes de recerca.

SUPORT

Donem suport a tota iniciativa orientada a l’adopció responsable i a evitar la reproducció sense control d’animals domèstics.

els nostres valors

Anem a l'arrel del problema
Tenim experiència
La transparència com a valor troncal
Creiem en el canvi
Comptem amb un equip molt divers

una mica d'història

Després d’anys ajudant a protectores i refugis de Catalunya amb donacions i hores de voluntariat, a través de l’Associació Voluntaris Itinerants, hem arribat a la conclusió que no només hem d’aturar les conseqüències del maltractament animal, sinó que n’hem d’afrontar les causes.

creiem que el canvi és possible

LLUITEM
ACTIVAMENT

perquè les persones tinguin un vincle sa amb els animals de companyia

ESCOLES

INVESTIGACIÓ

SUPORT

creiem que el canvi és possible

una mica d'història

Després d’anys ajudant a protectores i refugis de Catalunya amb donacions i hores de voluntariat mitjançant l’Associació Voluntaris Itinerantshem arribat a la conclusió que no només hem d’aturar les conseqüències del maltractament animal, sinó que n’hem d’afrontar les causes. Només així aconseguirem que les noves generacions siguin més respectuoses amb la vida animal i que els refugis deixin d’estar saturats d’animals abandonats i maltractats.

els nostres valors

Anem a l'arrel del problema