LA NOSTRA HISTÒRIA

ve de lluny

ASSOCIACIÓ
VOLUNTARIOS ITINERANTES

L’any 2016, l’experiència com a voluntaris i adoptants va unir a un petit grup de persones per crear l’associació VOLUNTARIOS ITINERANTES. Volíem millorar la qualitat de vida dels animals que viuen a refugis i augmentar les seves possibilitats de ser adoptats. La majoria de refugis no disposen de prous mitjans econòmics i humans per complir la seva tasca, i des d’aleshores n’hem pal·liat les mancances aportant diners, assessorament i, sobretot, hores de voluntariat.

HEM Ajudat a
diversos refugis DE

Catalunya
Illes Canàries
Castella-la Manxa
Comunitat Valenciana
Principat d'Astúries

hem aconseguit

com a Voluntarios Itinerantes

donacions econòmiques i de material
de pinso i productes de neteja
+ 0 kg
hores de voluntariat

multi
cultural &
generacional

voluntariat everywhere

Voluntarios Itinerantes és una associació multicultural, multigeneracional i cosmopolita. Els voluntaris són de totes les edats, des de jubilats fins a nens que, juntament amb els seus pares, han arribat a l’adolescència ajudant a refugis i descobrint els vincles ètics i emocionals que s’estableixen amb els animals de companyia. A l’associació, han col·laborat al llarg d’aquests anys, més d’un miler de voluntaris. Hem comptabilitzat més de 30 nacionalitatsi a les converses es barregen el català, l’anglès i tots els accents de l’espanyol. La voluntat d’ajudar els animals que esperen ser adoptats és comú per a tots i totes nosaltres.

Tots hem treballat en refugis -netejant, construint, passejant i donant afecte als peluts…-, hem organitzat concerts, fires, recaptacions de fons, recollides d’aliments o activitats per a empreses, i hem arribat a una conclusió: el millor camí per a desocupar els refugis és evitar que els animals hi arribin, impedir-ne l’abandonament, i això s’aconsegueix amb educació i amb accions concretes, com ara la identificació i el control de la reproducció.

ens
embrutem
les mans

amb molt de gust

seguim ajudant

ara, com Patas Arriba

LA NOSTRA HISTÒRIA

ve de lluny

ASSOCIACIÓ
VOLUNTARIOS ITINERANTES

L’any 2016, l’experiència com a voluntaris i adoptants va unir a un petit grup de persones a crear l’associació VOLUNTARIOS ITINERANTES. Volíem millorar la qualitat de vida dels animals que viuen a refugis i augmentar les seves possibilitats de ser adoptats. La majoria de refugis no disposen de prous mitjans econòmics i humans per complir la seva tasca, i des d’aleshores n’hem pal·liat les mancances aportant diners, assessorament i, sobretot, hores de voluntariat.

HEM Ajudat a
diversos refugis DE

Catalunya
Illes Canàries
Castella-la Manxa
Comunitat Valenciana
Principat d'Astúries

hem aconseguit

com a Voluntarios Itinerantes

donacions econòmiques i de material
de pinso i productes de neteja
+ 0 kg
hores de voluntariat

multi
cultural &
generacional

voluntariat everywhere

Voluntarios Itinerantes és una associació multicultural, multigeneracional i cosmopolita. Els voluntaris són de totes les edats, des de jubilats fins a nens que, juntament amb els seus pares, han arribat a l’adolescència ajudant als refugis i descobrint els vincles ètics i emocionals que s’estableixen amb els animals de companyia. A l’associació, han col·laborat al llarg d’aquests anys, més d’un miler de voluntaris. Hem comptabilitzat més de 30 nacionalitats i a les converses es barregen el català, l’anglès i tots els accents de l’espanyol. La voluntat d’ajudar els animals que esperen ser adoptats és comú per a tots.

Tots hem treballat en refugis -netejant, construint, passejant i donant afecte als peluts…-, hem organitzat concerts, fires, recaptacions de fons, recollides d’aliments o activitats per a empreses, i hem arribat a una conclusió: el millor camí per desocupar els refugis és evitar que els animals hi arribin, impedir-ne l’abandonament, i això s’aconsegueix amb educació i amb accions concretes, com ara la identificació i el control de la reproducció.

ens
embrutem